0474 780 201        ellen.dupont@onlineed.be    Volg ons op:       

Nieuwsbrief

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2015?

U bent hier

Wat zijn jou goede voornemens voor 2015?

Afgelopen weken verschenen er enorm veel blogartikels in verband met “de digitale trends voor 2015”. Toch valt het op dat veel kleine en middelgrote ondernemingen in een fase zitten waarbij ze de digitale stap nog niet hebben gezet of waarbij ze niet goed weten hoe ze eraan moeten beginnen.

Dus, start 2015 met enkele goede voornemens. Stel het digitale niet langer uit en spring mee op de kar. Het nieuwe boek van Steven Van Belleghem “When digital becomes human” leert dat bedrijven die niet digitaal gaan, zullen verdwijnen.

Het is geen vraag meer van “of-of” maar wel een “en-en” verhaal.  Streef extreme klanttevredenheid na door offline en online te combineren in een 360 graden marketingplan.

Hieronder kan je alvast een stappenplan terugvinden die je eventueel kunnen helpen om de digitale trein op te stappen.

  1. Binnen jouw bedrijf ga je op zoek naar de medewerkers die je kunnen helpen om digitale marketing in jouw strategie te integreren. Maak van je medewerkers ambassadeurs die jouw verhaal vertellen. Werf een interne expert aan of schakel een freelance expert in om je daarmee te helpen.
  2. De expert (intern of extern) analyseert jouw huidige marketingsituatie en beschikbare middelen om zo tot een 360 graden marketingplan te komen met focus op online en offline.
  3. Na de analyse optimaliseer je de bestaande kanalen en zet je de nieuwe beschikbare middelen in volgens een concreet plan van aanpak.
  4. Verzamel alle informatie die jouw bedrijf bezit. Dit verwerk je tot interessante, relevante content. Zo kom je tot een maandkalender waardoor je ziet wat je wanneer gaat communiceren (offline en online).
  5. Beheer, onderhoud en doe verder. Evalueer na een jaar de evolutie. Tussenin stuur je bij waar nodig en optimaliseer je constant.

We kunnen besluiten met wat Hershey, een succesvol zakenman, recent zei: “Give them quality. That’s the best kind of advertising.”

Voor bijkomende, vrijblijvende informatie kan je ons steeds contacteren. Of volg ons via Facebook voor de laatste trends.

Over ONLINE ED

ONLINE ED is een conversation center, opgericht in april 2013. Wij helpen u om de online conversatie met uw huidige en potentiële klanten te voeren.

Wij zijn gespecialiseerd in online communicatie die in opdracht van u de online conversatie met uw potentiële en huidige klanten en andere belanghebbenden voert.

Meer weten...

Contacteer ons

Godveerdegemstraat 101
9620 Zottegem

0474 780 201

ONLINE ED behoort tot de RES handelaars

Volg ons op