Opgericht in 2013, ontstaan uit uw behoefte als bedrijfsleider. Dat is ONLINE ED, uw conversation center dat in dialoog gaat met uw bestaande en potentiële klanten.
Uw boodschap online overbrengen op de juiste manier? Dat is belangrijk. Hiermee uw klanten en prospecten bereiken en betrokken houden? Goud waard. Niet alleen om leads te genereren: ook kennis verzamelen is nodig. Meten is weten, én verbeteren!
ONLINE ED blikt terug op ervaring in de wereld van content en community management. Daar zijn onze tevreden klanten het bewijs van. Klik hier om te ontdekken hoe wij hen helpen met conversation management dat werkt!
Wat is een conversation center?
Wij zijn gespecialiseerd in online communicatie die steunt op 2 essentiële marketingprincipes: content marketing en conversation management. Zo gaan we de online conversatie aan met uw doelgroep. Steeds met een resultaatgerichte aanpak. Want goede content op de geschikte kanalen is niet het enige wat telt. Bij ONLINE ED richten we ons op het juiste publiek, op de juiste plaats en op het juiste moment.
Hoe wij werken? We doen aan community management op sociale media kanalen en via nieuwsbrieven. En dat op basis van uw geoptimaliseerde website, die we verrijken met relevante content. Afhankelijk van uw wensen doen we dat dagelijks, wekelijks of maandelijks. Tenslotte is content marketing een dynamisch proces. U kunt altijd rekenen op onze community manager om snel en flexibel te schakelen waar en wanneer nodig. Ons team
Klaar om van conversatie naar conversie te gaan? Check alvast hier een aantal van onze referenties.
Contacteer ons voor bijkomende informatie en/of vragen.