09 245 95 36        ellen.dupont@onlineed.be    Volg ons op:             

Nieuwsbrief

Hoe genereer ik traffic (bezoekers) op mijn website?

30 maart 2013

U bent hier

In het vorige nieuwsitem kon je lezen indien het de moeite loont om in een interactieve website te investeren. Eénmaal u besliste  om die stap te zetten is uw volgende vraag: “hoe kan ik meer bezoekers naar mijn website genereren?”.  Hieronder biedt ONLINE ED 5 middelen (tools) om meer traffic te genereren.

1.       Plaats je URL op al je communicatie

Een eerste en goedkope oplossing is uw URL integreren op uw briefpapier, visitekaartjes, bedrijfswagens, brochures, advertenties, relatiegeschenken,… Verder is het ook een goed idee uw fax nummer (niet meer van deze tijd) te vervangen door het algemeen e-mailadres.

2.       SEO – zoekmachine optimalisatie

Verreweg de meest effectieve manier om uw site vindbaar te maken is ervoor te zorgen dat je ‘hoog scoort’ in Google. De links en korte omschrijvingen van de pagina’s laat Google zien in volgorde van ‘relevantie’.  Het is bewezen dat meer dan 90 % van de bezoekers in Google niet naar de volgende pagina gaat. Het is dus van groot belang om op de eerste pagina te scoren. Een goede positie in Google is dan ook van onschatbare waarde want via deze weg bereik je allemaal potentiële klanten. En het allermooiste is dat deze exposure voor uw site geheel gratis is! Via de Keyword Tool van Google kan u eenvoudig nagaan welke keywords van toepassing op uw bedrijf veel gezocht worden.

3.       Social media integratie

Social media als Facebook, Linkedin, Twitter  en Youtube zijn zeer doelgerichte media. Social media helpt mee u positie in Google te optimaliseren.
Google kijkt naar uw social media kanalen en gaat op zoek naar bevestiging van relevantie. Bijvoorbeeld wanneer uw site veel gedeeld is . Daarenboven helpt het ook wanneer een vriend/kennis/connectie jouw pagina deelt want google gaat op zoek naar de relevantie binnen uw online contacten. Tot slot interpreteert Google het als een signaal wanneer een zaak vaak besproken wordt op sociale platformen dat die zaak nog leeft en dus relevant is wanneer personen een zaak zoeken in hun buurt.

4.       Nieuwsbrief

Via een e-mail nieuwsbrief informeert u klanten/prospecten over nieuwigheden, speciale aanbiedingen en/of ontwikkelingen binnen uw bedrijf. Binnen de nieuwsbrief legt u linken naar uw website (de nieuwigheden, speciale aanbiedingen en/of ontwikkelingen) wat opnieuw helpt om meer bezoekers te genereren.

5.       Google Adwords (pay per click advertereren)

Google adwords zijn de advertenties die u in de rechterkolom van uw scherm kan terugvinden. U betaalt per klik en per positie. Google adwords zijn gerelateerd aan zoekwoorden die voor u relevant zijn. Een goede Google AdWords Campagne helpt om:

  • Beter en vaker zichtbaar te zijn voor uw doelgroep
  • Meer traffic naar uw website te trekken
  • Meer kwalitatieve leads te genereren

ONLINE ED kunt u helpen om deze tools optimaal te beheren. Contacteer ONLINE ED vandaag.

Volg ons via Facebook, LinkedIn en You Tube.

Over ONLINE ED

ONLINE ED is een conversation center, opgericht in april 2013. Wij helpen jou om de online conversatie met je huidige en potentiële klanten te voeren.

Wij zijn gespecialiseerd in online communicatie die in jouw opdracht de online conversatie met je potentiële en huidige klanten en andere belanghebbenden voert.

Meer weten...

 

Contacteer ons

Godveerdegemstraat 101
9620 Zottegem

Google maps

09 245 95 36

Officiële partner van Teamleader en Someflex


Volg ons op

  •