Category:
“Wat post ik op sociale media? Wat kan ik vertellen? Heb ik iets te vertellen?” zijn vragen die klanten ons dikwijls stellen.
Ons advies:
- Keep it simple!
- Zoek het niet te ver!
- Blijf relevant en authentiek (lees meer over relevant en authentiek hier)
- Gebruik daarbij sfeervolle afbeeldingen en video’s.
- En maak het vooral niet té commercieel want dat wekt irritatie bij de gebruikers op.
Bent u bijvoorbeeld een keukenbouwer dan behoren referenties tot zinvolle content. Of plaats de materialen waarmee u werkt één voor één in de kijker. Of zet uw medewerkers in de kijker. Of laat een klant getuigen…
Baat u een kledingzaak uit dan is het best dat u gebruikers inspireert door bijvoorbeeld een outfit van de maand samen te stellen of een merk in de kijker te plaatsen. Ook zomertrends, kleurenadvies… informeren gebruikers over de laatste fashiontrends te zijn.
Biedt u diensten aan dan is het relevant om tips en tricks mee te geven aan de hand van leuke afbeeldingen of how-to video’s.
Mochten wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. Met elk onderwerp weten we hier wel raad en kunnen we creatief mee om zodat we voor jouw die content creëren dat werkt.
Contacteer ons (0474 780 201 of info@onlineed.be) of volg onze laatste updates via Facebook en/of LinkedIn.